mardi 26 mai 2009

Achetez un épi de maïs grillé ! Have some grilled corn!

Karol Bagh, New Delhi


6 commentaires:

jeff a dit…

Ben je vois que ça rapporte de vendre des épis de maïs grillés ! Quand tu vois la cylindrée qui est garée derrière ce brave homme !... Plus belle que la mienn... oh et puis non !
J'espère que tu as goûté au moins l'épi grillé ! ça me fait penser quand je vais au ciné et que t'as des kilos de personnes qui s'empiffrent de pop-corn... 'vais t'envoyer tou ça en Inde ! ou autres pays d'ailleurs !... Ahhhhh misère !
J'y peux rien si je poste encore en first !... 'serais pas un peu amoureux moi... d'Indiaphragme !?!...

Ciao bella ! Bises !...(;')

Anonyme a dit…

very intimate moment I would say, emotional too thinking of that poor meal

Owen a dit…

Ah, sacré Jeff... je pense que nous sommes tous un peu amoureux d'Indiaphragme... it's a magic spell she has cast on us helpless bloggers...

Am so late today, had to clean up water that leaked in the basement after a big rainstorm, was mopping it up for hours... what a nuisance... I saw where everyone was wondering where I was... well, it's nice to know you're thinking about me... there are some places I always try to get to every day... Life is Beautiful, Indiaphragme, Creating Pictures... well, everyone who's already in my blog list... which is getting longer, not easy to get everywhere every day... but sooner or later, I'll be back.

Now, I'm ready for some nice grilled corn, with butter and salt I hope... !

Plum' a dit…

Moi aussi j'en veux bien un!

Avec 33 degrés à l'ombre enregistrés à Lyon hier, une envie de grillade plane le long des berges du Rhône, alors que des orages éclatent à l'ouest....
A moins que ce soit une envie d'aller chez Nardone ? ;-)

David a dit…

I just look through some of your pictures. Inda looks beautiful. The people, their dress, the colors, their culture, the innocence of the children. You have captured all of it with your camrea. I look forward to seeing more pictures. Thank you.

Danial Bigham a dit…

Maize is very delicious.